Längesen IGEN

Nu var det väldigt längesen jag skrev igen!
Det är som att jag helt glömmer bort bloggen, men jag VILL skriva i den och jag tycker det är superkul när jag väl bloggar.. Men jag glömmer bort det bara för att jag uppdaterar så sällan, tyvärr.

Jag har varit hemma och varit sjuk både idag och igår, har en jobbig förskylning. Önskar bara att den ska försvinna, det är så jobbigt. *snyft*

Jag blev medlem på deviantart.com för ungefär en vecka sedan och idag laddade jag upp massa bilder. Ska försöka lägga upp så många jag kan där. Så har ni tråkigt någon dag får ni jätte gärna gå in och kommentera dom. Man behöver inte vara medlem för att kunna titta på dom ;)
Länk: Waaon

/ Malin (: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback