God morgon

Jag har alldeles nyss ätit frukost. Just nu sitter jag och håller på att göra en ny profil till min modell. Jag vet inte riktigt hur jag vill ha den ännu men det kommer att vara lite vår känslor i den och det kommer att vara väldigt välgjord profil med egna bilder såklart.

Det är en del som har frågat mig tidigare vart jag laddar ner mina penslar och bakgrunder. Tänkte jag kunde svara på det, här på bloggen.

Jag laddar ner största delen av mina penslar och bakgrunder på dessa sidor:
Deviantart.com
Brusheezy.com

Myphotoshopbrushes.com

Annars brukar jag googla, vilket är det enklaste sättet att hitta penslar och bakgrunder på.
Vill du söka efter penslar? Sök på "photoshop brushes free"
Vill du söka efter bakgrunder? Sök på "photoshop patterns free"

Nu ska jag fortsätta med min profil ^^

/ Malin (: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback