Skolstart

Idag blev tyvärr mitt lov slut och jag var tvungen att gå till skolan. På morgonen kom jag på att
min skåpnyckel låg under våran bro, som jag lyckades tappa emellan en springa när
jag skulle låsa upp dörren. Sen så sträcker jag mitt ben i trappen det första jag gör i skolan,
skär mig på engelska boken och sen när vi skulle till bibblan ramlade jag och landade på svanskotan.
Bra start på skolan säger jag bara..

Måste bara säga hur glad jag är att det är så många som deltar i fototävlingen.
Det är 17 deltagare i skrivande stund. Super kul! :D ♥

Har suttit och lyssnat på en jätte fin låt nu flera gånger på raken :3
Kelly Family - I Can't Help Myself

Lyssna gärna (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback