Ett kort inlägg

Jag är ledsen att jag inte skrivit på ett tag och det beror helt på att skolan har börjat och vi har redan fått massor med läxor och prov så jag har inte fått den tiden att skriva något på bloggen :/

Nu har jag ÄNTLIGEN köpt en ny mobil! Är värkligen trött på den Nokia jag har just nu. Men min nya Xperia x8 är beställd och förhoppningsvis så får jag den inom några dagar. Haha, längtar värkligen :P

Jag börjar faktiskt känna mig ganska bortskämd faktiskt. På mindre en ett år har jag fått en egen systemkamera värd ca 4 000kr en dator för ca 8 000kr och nu en ny mobil för 1 700kr. Fast jag har ju samlat de mesta av pengarna själv men ändå.. haha.

Nu måste jag tyvärr gå och göra mig i ordning inför träningen. Vi ses folket!

/Malin (: ♥

Kommentarer
Postat av: myley_cyrus98 från gsm

när vinner man tävligen?

2011-01-21 @ 19:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback