Längesen sist

Har en känsla av att det var väldigt längesen jag skrev sist. Inte bra! Men jag har inte haft något särskilt att skriva om och då blir mina inlägg bara tråkiga och inte ett dugg intressant.

Idag kanske man kan säga att jag skolkade från skolan.. Vi skulle ha friluftsdag och jag hade ingen aning om vart och när vi skulle samlas eftersom våran klassföreståndare alltid glömmer att infomera oss om sånt. Men det var 18- grader ute så jag stannade hemma. Dels för att jag tycker det är as tråkigt och för att det är svin kallt.

Här är några bilder jag fotade med mobilen för ett tag sedan:





Tycker dom vart rätt bra faktiskt med tanke på att jag fotade dom men min ytterst dåliga mobilkamera ;)

Copyright by Malin/Waon

/ Malin (: ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback