Året runt bilder

Jag har gått igenom alla bilder jag fotat nu sedan jag köpte min systemkamera vid midsommar, jag har sett hur jag utvecklats och gått framåt. Till att inte änns kunna ställa in fokus manuellt och fota i tråkiga vinklar till att kunna fota helt manuellt ganska bra och lärt mig vad som kan bli snyggt och inte.

Jag tänkte att eftersom jag har fotat väldigt lite nu ett tag och ni inte sätt så många bilder jag har fotat så lägger jag in lite bilder från i somras, höstas och bilder jag fotat nu i vinter ;)

Sommar -









Höst -









Vinter -











Ojoj, det där tog väldigt lång tid att lägga in xD

Ska kolla på ett tv-pogram nu. Ha det så bra ^^

/ Malin (: ♥

Copyright by Malin/Waon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback